Re: [XP] Puste ikonki programów w Menu Start

Autor: Latet <xxx_at_spam.pl>
Data: Tue 16 Sep 2008 - 07:28:41 MET DST

> W przypadku ikon takie objawy może powodować
> uszkodzony plik z ikonami.
> Jest on ukryty w katalogu Useer... i ma nazwę IconCache.db

Niestety nie ma u mnie nigdzie takiego pliku. Szukałem wyszukiwarką
systemową z włączonymi opcjami szukania w folderach systemowych i plikach
ukrytych :-(

> narzędzie do naprawy "Taskbar Repair Tool Plus!" :
> http://www.kellys-korner-xp.com/taskbarplus!.htm

Fajne, dziękuję, ale która z jego licznych funkcji miałaby naprawić opisany
przeze mnie problem? Jakoś mi żadna nie pasuje.

Dziękuję i pozdrawiam,

latet