Przycinanie obrazu z karty TV

Autor: Przemolo <przemolo_at_gazeta.zmyla>
Data: Sun 14 Sep 2008 - 21:22:35 MET DST

Podejrzewam, że to problem softwareowy, więc dlatego tu piszę...
Chciałem zgrać do postaci cyfrowej przy użyciu komputera kilka kaset VHS.
Podłączyłem magnetowid do komputera przy użyciu tunera KWorld (chyba na
procesorze Philips 7134 - dosyć stara karta ale przy jej pomocy ok. 2 lata
temu zgrywałem filmy i było ok).
Problem jest tego typu, że gdy odpalę VirtualSub i włączę podgląd na tuner
lub composite to obraz często skacze (nie jest płynny). Gdy puszczę
przechwytywanie
(nagrywanie) to widać przeskoki, czaem dźwięk jest nienaturalnie szybki.
Gdy oglądam TV (ale tylko przy użyciu programu FLY2000TV) to obraz i dźwięk
są ok - jednak przy użyciu VirtualSub już nie (o czym pisałem wyżej).
Na pewno nie jest to problem zbyt wolnego komputera (Athlon 4200+ X2 @
2700MHz,
1GB RAM, dysk SATA 7200, WinXP Pro) - obciążenie procesora sięga max. 40-50%
podczas zgrywania filmu.
Czy ktoś wie jak sobie z tym poradzić?

--
Odpowiadając na priv zamień końcówkę adresu e-mailowego "zmyla" na "pl"