Re: Znikająca ikona Outlook Express po zainst. SP3 do XP

Autor: <johny56d_at_gmail.com>
Data: Sun 14 Sep 2008 - 21:15:55 MET DST

On 14 Wrz, 15:31, Piotr Palusiński <perfekt...@invalid.wp.pl> wrote:
> Innews:91ddabc4-1df6-4fd6-b5ed-349f97109402@a70g2000hsh.googlegroups.com,
> *Użytkownik* <johny...@gmail.com> typed:

> Po zainstalowaniu SP3 system nadał innego domyślnego klienta poczty - pewnie
> Outlook z Office.
>
> --
> Piotr Palusiński [Microsoft MVP Shell/User]https://mvp.support.microsoft.com/profile/Piotr.Palusinski
> Nigdy nie kłóć się z głupcem, bo ludzie mogą nie dostrzec różnicy

Dzięki za zainteresowanie.
Tak się zawsze zachowywały SP do Office'a, ale ikon z pulpitu nigdy
nie usuwały.
Tutaj (SP3 do XP) mamy do czynienia z fizycznym wywaleniem skrótu.
Potwierdziłem obserwację na wirtualnej maszynie.
Po zalogowaniu admina wywalił skróty o nazwie "Poczta.lnk" z pulpitu
aktualnie zalogowanego admina i z pulpitu w profilu All Users.
Co ciekawe pozostawił skróty o nazwie "Outlook Express.lnk" i "skrót
do msimn.lnk" zarówno w profilach admina jak i w All Users.

Pozdrawiam,
Johny