Re: kb888111xpsp2 i sp3 problem

Autor: zlotowinfo <usuntousun_at_go2.pl>
Data: Sun 14 Sep 2008 - 14:54:05 MET DST

Użytkownik "Grzegorz Niemirowski" <gnthexfiles@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:gahdv3$224d$1@opal.icpnet.pl...

> Zrób odwrotnie. Nie ruszaj inf, tylko zrób zmianę w rejestrze. Zmień
> HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Windows\CSDVersion z 768 na 512. Po
> instalacji przywróć.

pomogło, ale dalej mam niezainstalowane urządzenie
"urządzenie audio na high definition audio"

Sterowniki tego urządzenia nie są zainstalowane. (Kod 28)
Aby ponownie zainstalować sterowniki dla tego urządzenia, kliknij przycisk
Zainstaluj ponownie sterownik.

płyta główna: MSI P31 Neo (MS-7392)
system: win xp sp3 home pl