Re: Zawsze z hibernacji

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Thu 11 Sep 2008 - 21:34:57 MET DST

artiun pisze:

> stan systemu w momencie zamykania (pomijam wyjęcie wtyczki i wciskanie
> guzika na komoie) nie rozumiem problemu, to nawet moje dziecko napisze
> (wsh - js).

Chodzi o to żeby wiedzieć jak ustawić hibernacje. Aby wczytywała się z
wcześniej podrzuconego pliku anie na bieżąco aktualizowanego. Co∂ jak
przywracanie obrazu dysku zamiast mozolnego uruchamiania siÄ™ tylko
zapisać sobie zrzut pamięci tuż po uruchomieniu systemu i włączając
komputer zawsze wczytywać ten stan.