Re: coś "przycina" system, jak zdiagnozować?

Autor: BartekK <sibi_at_NOSPAMdrut.org>
Data: Mon 08 Sep 2008 - 22:16:32 MET DST

Tomasz Chmielewski pisze:
> No to odpal z tego Linuksa livecd i poobciazaj rowniez dyski.
> Jak nie przycina, to mozesz zamiast powyzszego zrobic obciazanie
> procesora, kompresujac to, co jest odczytywane z dysku:
> Jak nie bedzie przycinac, to juz wiesz, gdzie jest winny ;)
Dziwne i zadziwiające - pod live cd nic nie tnie, ani pod obciążeniem
dysków, ani pod obciążeniem dysk+procesor. Ale... niespodzianka.
Zbootowałem live-cd sysrescuecd z opcją "docache" czy jakos tak, ktore
daje prace z ramu a nie z plytki, dzieki czemu mogłem cd wyjąć.
Przetestowałem odczyt z cdromu - i tnie!
Odłączyłem dvdrw - nic nie tnie w moim windowsie!
Wymieniłem nagrywarkę dvdrw (lg cośtam-55 na sata, na cośtam-22, nie
pamiętam tych literek w modelu, również sata) - jest cudownie.
Wyciągnięta nagrywarka w innym komputerze działa świetnie...