zmiana głównego adresu serwera , pracownia szkolna

Autor: dariusz <dariuszko99_at_wp.pl>
Data: Fri 05 Sep 2008 - 19:52:24 MET DST

Witam , mam pytanko ponieważ zapomniałem jak się to robiło a robiłem to
już wcześniej.
Chodzi o sytuacje gdy router od TP SA w pracowni szkolne jest taki, że
nie da się mu zmienić adresu interfejsu i ma 192.168.0.xxx a adres
serwera szkolnego na którym jest sbs2003 ma 192.168.0.xxx i pomimo ze
da sie na chwile ustawic zeby bylo ok to na drugi dzien jest kaszana.
Wiem ze procedura zmiany głownego adresu serwera polega na wybraniu z
zarzadzania serwerem zmiany adresu serwera i nastepnie zmianu a w
bodajrze dwoch plikach adresu na wlasciwy ale nie pamietam jakie to
pliki (rozszerzenie). Czy ktos moze mi przypomniec ? :)