Przekierowanie stron w Firefoxie - Wirus ?

Autor: konohi <ffgr_at_de.bg>
Data: Fri 05 Sep 2008 - 11:33:56 MET DST

Witam :)

   Wczoraj podczas otwierania strony, pokazal mi sie na 3 sekundy ekran
glowny z Acrobat Reader, po czym otrzymalem komunikat o wylaczeniu
systemowego firewalla. Przerwalem polaczenie i ponownie wlaczylem firewall,
jednak "cos" juz wlazlo.
   W procesach pojawilo sie a.exe . Po wylaczeniu procesu, znalazlem i
usunalem pliki a.exe z:
1) windows/system32
2) windows/prefetch
3) wpis w rejestrze
   AV (Avira) nic nie wykrywa przy pelnym skanie (AVGuard aktualny i aktywny
non-stop)
   SpyBot znalazl i usunal cos o nazwie "Smitfraud" (archiwum zip)
   AdAware nic nie wykrywa
   Obecnie nie moge zrobic update xp (komunikat "brak polaczenia
sieciowego") a przy probie wejscia na strony ze skanerami online (link z
google lub kopia adresu i wklejenie w nowym oknie), otwieraja mi sie strony
"Informator finansowy", "Gry dla doroslych" itd. a w pasku widac laczenie z
"go.google.com" "64.111.196.117" "64.111.220.234" itd.
   Jak to ugryzc, czego szukac i jak na przyszlosc uchronic sie przed taka
niespodzianka?

Pzdr.