Re: XP i limit pamięci (3.2 GB) oraz pamięć wirtualna

Autor: <f1j_at_k_?>
Data: Fri 05 Sep 2008 - 09:16:23 MET DST

Marcin Narzynski pisze:
> A co z odpowiedzią na moje pytania?
>
> Czym grozi zapełnienie w 100% pamięci?
> Czy warto włączać pamięc wirtualną (czyli plik wymiany) w systemie,
> który ma 4 GB RAM?

jesli jestes std userem to mozesz wylaczyc plik wymiany, dlatego ze
zapewne nie bedziesz miec takiej sytuacji zeby w danym momencie uzywane
bylo 3G, chcoiaz niektore programy moga dzialac na zasadzie "ile dasz
tyle malo"

Cos sobie przypominam ze mialem taka gre ktora zajmowala coraz to wiecej
pamieci, bo zapewne zakladala ze jak braknie to sie powiekszy plik
wymiany, milaem 1G pamieci i wylaczony plik wymiany i sie po jakims
czasie wykladala, zapewne zostawiala w pamieci wczesniej wczytane mapy
na wypadek gdyby gracz chcial ponownie je wczytac, skutkowalo to tym ze
gra chciala pamiec system nie mial co jej dac wiec jej nie dawal, wiec
ona sie wywracala.

Wydaje mi sie jednak taki dzialanie jest rzadkie zwlaszcza jak masz tyle
ramu