Re: XP i limit pamięci (3.2 GB) oraz pamięć wirtualna

Autor: marfi <marfi _at_bb.onet.pl>
Data: Fri 05 Sep 2008 - 08:54:39 MET DST

Użytkownik "Marcin Narzynski" <narzynka.to_usun@a_to_wykasuj.onet.pl>
napisał w wiadomości news:g9qjj3$e73$1@news.onet.pl...
>A co z odpowiedzią na moje pytania?
>
> Czym grozi zapełnienie w 100% pamięci?
  Niektóre programy przestaną działaś poprawnie...może nawet system ale tego
nie doświadczyłem praktycznie.

> Czy warto włączać pamięc wirtualną (czyli plik wymiany) w systemie, który
> ma 4 GB RAM?

  Jednoznacznej odpowiedzi brak - zależy od tego jakich programów używasz i
ile wymagają one pamięci - ja od dawna pracuję z wyłączonym plikiem wymiany
a w przypadku pojawienia się problemu z brakiem pamięci dodaję RAMu - w ten
sposób doszedłem do 8GB :)

--
marfi