Re: Zdalny dostęp do pulpitu

Autor: <f1j_at_k_?>
Data: Thu 04 Sep 2008 - 23:42:04 MET DST

Konrad Kosmowski ośmielił się napisać:
> Polećcie jakieś programy pozwalające na uzyskanie zdalnego dostępu do pulpitu użytkownika. Ale muszą spełniać następujące warunki:
>
> 1. Użytkownik do którego desktopu się podpinamy musi zaakceptować podpięcie.
> 2. Użytkownik podczas trwania takiej sesji musi mieć przez cały czas możliwość
> natychmiastowego jej rozłączenia.
>
> Generalnie w ten sposób działa zdalny pulpet w XP i Viście, niestety nie działa
> on w przypadku Windows 2000.
>
> Jakieś inne rozwiązania umożliwiają taki sposób działania?

VNC, ogolne jest wiele implementacji, podobno niektóre sa już platne,m
ale ogolnie jest to dobre rozwiazanie i istnieje wiele darmowych
rozwiazan tego typu, z tego co wiem wiekszosc VNC bedzie wspierac to
czego potrzebujesz
Jest jeszczre PcAnywhere ale nie wiem czy jest to cos warte, na pewno
jest platne