[Vista] Po instalacji SP1 zniknęło "Wyszukaj"

Autor: Maciek - Wally <kolul_at_o2.pl>
Data: Thu 04 Sep 2008 - 21:07:29 MET DST

Witam!

Jak w temacie - po instalacji SP1 do Visty z menu start (tego
"nowoczesnego") zniknęła opcja "Wyszukaj" prowadząca do okna
wyszukiwania zaawansowanego (nie chodzi mi o pasek szybkiego
wyszukiwania na samym dole menu, tylko o opcję prowadzącą do oddzielnego
okienka). W żaden sposób nie mogę jej przywrócić (możliwość jej dodania
zniknęła też z okna opcji "Właściwości paska zadań i menu start" - tego
pod prawym przyciskiem myszy na menu). Pogrzebałem trochę w rejestrze
ale tam też jakoś nie znalazłem tego co trzeba. Ktoś może już to
przerabiał? :)

PS. Sam moduł wyszukiwania zaawansowanego jest nieuszkodzony, można z
niego skorzystać po wpisaniu w okienko "Uruchom" polecenia search-ms:

--
Pozdrawiam
Maciek