Pliki przestają sie ściąga, strony ładować.

Autor: Grandalf <grandalfino_at_gmail.com>
Data: Thu 04 Sep 2008 - 17:52:40 MET DST

Witam wszystkich! Od pewnego mam nietypowy problem, z którym spotykam
sie poraz pierwszy. Jeśli chodzi o ściąganie plików, to czasem uda mi
się ściągnąć coś w całości, ale coraz częściej po pewnym, losowym
czasie zatrzymuje się i nic, dalej nie pójdzie, koniec. Ze stronami
dzieje się podobnie. Coraz częściej musze kilka razy klikać na linki
czy odświeżyć okno, aby strona załadowała sie do końca. Nie mam
pojęcia co może być przyczyną. Nie jestem zwolennikiem metody, format
C: itd... Z internetu korzystam na laptopie. Neta mam bezprzewodowo z
osiedlówki dzielonej u mniej przez routera na dwa komputery. Braciszek
na drugim się na nic takiego nie skarży więc problem musi być na moim
kompie. Mam windowsa XP.

Może ktoś się orientuje co może być problemem. Co w ogóle odpowiada w
komunikacji między PC a net, za pobranie wszystkich potrzebnych
pakietów do wyświetlenia kompletnej strony?

Pozdrawiam