załatwiłem windows....

Autor: Marek <marek-grupy_at_gazeta.pl>
Data: Wed 03 Sep 2008 - 18:11:03 MET DST

Miałerm w win XP dwa konta o uprawnieniach administratora. Jedno z nich
usunąłem, wraz z plikami. Coś mnie podkusiło by sprawdzic, co z tego konta
zostało, a że został katlaog i kila plików to je skasowałem. Po
wyłączeni/włączeniu komputera system sie w kółko przeładowuje po dojściu do
ekranu ładowania systemu, a przed oknem logowania.
Jak to naprawić bez reinstalcji windows ?

PS. Próbowałem startować z płyty i uruchomic opcję "napraw", ale...
zapomniałem hasla do konta ADMINISTRATOR. Kiedyś miąłem dyskietkę z
dedykowanym do zerowania hasła linuksem, ale nie pamiętam skąd ją
ściagnąłem. :(

Marek