Nie uruchamianie się usług

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Tue 02 Sep 2008 - 08:38:43 MET DST

Po zainstalowaniu systemu XP, nie d«ziała żadna usługa poza kilkoma
krytycznymi czyli RPC i parę innych co to wyłączyć nie można.
Problem w tym ze inne usługi choć ustawione na Automatyczny - nie
uruchamiaja się. Dopiero ręczne uruchomienie pomaga ale po restarcie
nadal nie działają. nie mogę sie również dostać do narzędzia msconfig,
bo rzekomo nie jestem administratorem a jest to jedyny użytkownik.

Jak to naprawić? Reinstalacji nie bardzo chce o na karcie CF trwa to za
długo.