mapowanie udziałów z dwóch serwerów

Autor: Robert Jaworski <userrj_at_gmail.com>
Data: Tue 02 Sep 2008 - 08:00:36 MET DST

Witam

Mam 2 serwery NT -jeden to samba na którym jest głównym serwerem plików
a drugi to stareńki NT4 na którym stoi program który udostępnia zasób.
Zgodnie z polityką bezpieczeństwa samba wymusza zmianę hasła co miesiąc
-ale niestety hasła nie synchronizują się z NT4 i co miesiąc dla kilku
userów muszę synchronizować hasła ręcznie (mam zrobionych tych samych
userów na obu serwerach). Czy jest jakaś metoda aby można było w
skrypcie logowania samby przy mapowaniu zalogować się na NT4 (tam nie
jest konieczna zmiana hasła) i zampować zasób -net use xxxxxxx
password/USER:user nie działa :( . Jako stacje robocze mam 2x98 i
3xXPprof. A może inna metoda, może da się to jakoś na stacji roboczej
zrobić. Czekam (i z góry dziękuję) za wszelkie sugestie jak rozwiązać
problem :)

Robert Jaworski