Re: Windows Search 4.0

Autor: ALGI <asssik_at_NOSPAM.o2.pl>
Data: Wed 30 Jul 2008 - 07:31:30 MET DST

Dnia Mon, 28 Jul 2008 12:01:08 +0200, Radosław Sokół napisał(a):

> Ponieważ mam wiele lat doświadczeń i wiem, co jest rozwiąza-
> niem dobrym, a co złym. I uważam, że lepiej forsować rozwią-
> zania dobre, nawet jeżeli są dla kogoś na początku niewygod-
> ne, niż godzić się na złe, do których ktoś się przyzwyczaił
> i są dla niego wygodne.

Tylko brzmisz tak jakby Twoje było dobre, wszystkich innych złe.
Pamiętaj - tylko PICKUPy są dobre bo osobie X pasują i jest to rozwiązanie
dobre. Jeździsz Pickupem?

Ja mam własne wypracowane (też wiele lat.. już kilkadziesiąt) rozwiązania.
Natomiast nie ma co się oszukiwać - jeżeli ktoś używa komputera do czegoś
więcej niż klikanie w necie lub nawet programowanie (ale tylko) to
indeksowanie MOŻE mu się przydać - tak jak na codzień ludziom przydaje się
Google (choć teraz to już też śmietnik jest...).

Natomiast z wygodą ludzi możesz sobie walczyć i po jakimś czasie zobaczysz
że to nie ma sensu... ja sobie odpuściłem po iluśtam latach - ludzie zawsze
pójdą na skos trawnika ;)