Re: Prawoklik na pulpicie i problem z ikonami

Autor: PureNick <ibozaur_at_CTRL+X@zax.pl>
Data: Tue 29 Jul 2008 - 16:29:17 MET DST

kolejny zacny uzyszkodnik jenternetu o wdziecznym pseudonimie Piotr
Palusiński raczyl(a) zaszczycic towarzystwo temi oto slowy:
> In news:mn.ea797d87fb0892d9.84011@zax.pl,
> *PureNick* <ibozaur@CTRL+X@zax.pl> typed:

> To samo masz na pasku szybkie uruchamianie. Przypomnij sobie jakim
> narzedziem sie bawiłeś i tam go ponownie ustaw.

Nie bardzo jarzę o czym piszesz - w QuickLaunch'u nic takiego nie mam.
Mam jeszcze zainstalowane rozszerzenie pod tytułem "Free Launch Bar"
http://www.freelaunchbar.com - ale gdy je wyłączę nie powraca menu
z prawokliku NA PULPICIE (może nie doczytałeś) "Pokaż ikony pulpitu"

Pozdruffka

--
http://ibozaur.prv.pl/