Re: RDP i czarny ekran

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Tue 29 Jul 2008 - 10:33:35 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Marcin Szczygielski"
>A spróbuj nie logować się na full screena tylko w oknie (np 1024x768).

Mam wrażenie, że to bez różnicy, bo i tak geometria pulpitu jest
dostosowywana do wielkości obrazu maszyny z której się loguję
(niezależnie od tego czy full-screen, czy inna zadana wielkość).

--
/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\ Heavy  voodoo here. I can't even believe you
\  Kruk@epsilon.eu.org   / are reading this.  Are you crazy? Don't even