Re: RDP i czarny ekran

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Mon 28 Jul 2008 - 22:18:03 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "marcin sz."
>Myśle o stacjach do których sie logujesz .

No też o tym myślałem. Raczej ciężko żebym miał GG na stacji linuksowej
(chyba, że coś przespałem i już wyszła wersja linuksowa)

>Ja miałem dokładnie ten objaw.
>Podpowiedziano mi odinstalowanie GG i jak ręką odjął.

Niestety, nie to.
Podobnie jak wyłączanie cache'owania bitmap nie pomaga (gdzieś kolega
znalazł taką poradę).

--
\------------------------/ Wanted,  dead or alive : Schroedinger's cat.
|  Kruk@epsilon.eu.org   |