Re: Vista - jakie rozsadne wymagania sprzetowe. Jak jest z oprogramowaniem/sterownikami na wersji 64bit? [dlugie]

Autor: marfi <marfi _at_bb.onet.pl>
Data: Mon 28 Jul 2008 - 17:42:45 MET DST

news:g6kdtp$jvn$2@polsl.pl...

> To masz jakieś straszne wymagania, bo u mnie Vista (32-bitowa
> co prawda) działa zadowalająco na Core 2 Duo 1.4 GHz i 1 GiB
> RAMu. Ostatnio dołożyłem co prawda 1.5 GiB ReadyBoosta na kar-
> cie SD, ale ma to raczej znikomy wpływ na wydajność.

  Pewnie dla mnie "zadowalająco" wyglada inaczej - czyli co najmniej
wyraźnie lepiej niż XP na w/w Athlonie :)
  Chyba po prostu lubię pracę w "real time" :)
  Generalnie chodzi o to, że wyświetlenie zminimalizowanego okna programu
(używającego kilkaset MB danych) odbywa się NATYCHMIAST a nie po kilku
minutach mielenia dyskiem.

--
marfi