RDP i czarny ekran

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Mon 28 Jul 2008 - 12:16:56 MET DST

No to zrobiło mi się fajnie.
Na dwu różnych komputerach mam tak, że często (choć nie zawsze) po
łączeniu się do nich z zewnątrz po RDP zastaję później czarny ekran i
nie mogę pracować bezpośrednio na komputerze. RDP działa i można się
podłączać ponownie. Oba są na XP Pro SP3, ale z SP2 bywało to samo.
Są to zupełnie różne sprzęty (jedno to notebook, drugie stacjonarny).
Jeden ma klienta novellowego, drugi nie.
Żeby było zabawniej dzieje się tak tylko jeśli łączę się spod Windows.
Łączenie rdesktopem spod Linuksa nie powoduje tego efektu.
Podłączenie poprzez RDP i wywołanie shutdown powoduje, co ciekwe,
pojawienie się obrazu pod koniec zamykania systemu po całkowitym
wylogowaniu użytkownika.
Spotkaliście się z czymś takim? Jak to cholerstwo debugować?

--
/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\ I  am  Yoda  of  Borg.   Futile is Resistan-
\  Kruk@epsilon.eu.org   / ce...Assimilate you, I will...