zasady grupy w domenie - nie dzialaja

Autor: ZAQ <wal_sie_at_bandyto.com>
Data: Sun 27 Jul 2008 - 23:28:50 MET DST

na serwerze win2003 mam zdefiniowane pewne zasady grupy,
kilka podstawowych z nich działa u wszystkich, niestety niektóre np.
zarządzanie ustawieniami pulpit zdalny są niedostepne (zablokowane)
mimo że ustawiłem że mają być dostępne, u połowy z osób jest ok
i mają dostęp do tej opcji jak i do innych ale u reszty nie ma dostępu,
nie mogą też wykonać innych opcji - np. instalacja oprogramowania itp.
(analogicznie reszta może), nie wiem czemu tak jest.
wszyscy są w jednej jednostce organizacyjnej na serwerze i mają te same
prawa,
nie ma mowy o żadnym zastępowaniu przez inne nadrzędne zasady grupy.
wszyscy logują się tak samo i nie ma widocznych różnic w konfiguracji.

sam nie wiem już co jest nie tak...
moze ktos mnie jakos nakieruje ?