XP i porty.

Autor: Kowal <kowalik_k_at_op.pl>
Data: Sun 27 Jul 2008 - 20:34:07 MET DST

Czy istnieje w XP Prof jakiś paramert uruchamiania usługi żeby nasłuchiwała
na innym porcie ?.
Musze zainstalować na jednym XP Prof 4 programy - takie bazy danych części
samochodowych - sklep samochodowy i programy te instalują usługę która
nasłuchuje na portach od 2025-2027 i jak instaluje 3 program to już
instalator wywala mi że brak wolnego portu. Spotkał się ktoś z czymś takim
?. Myślałem nad zatrzymaniem usługi i uruchomieniem jej z jakimś parametrem
zeby nasłuchiwała na innym porcie