Re: Nietypowy(?) problem ze sterownikiem ppoe dla Windows 2000

Autor: Bilbo <bilbek_at_WYTNIJTOpoczta.onet.pl>
Data: Sat 26 Jul 2008 - 13:58:56 MET DST

Radosław Sokół wrote:

> Nie widzę związku.

> Co ma PPPoE do otwierania okienka logowania?

> Przede wszystkim *dokładniej* podaj objawy. Co robisz, co się
> powinno dziać a co się dzieje teraz źle.

To ja posiedzę teraz nad sterownikami i jak to nic nie da, to będę dalej
dopytywał.

Krótko tylko jeszcze raz o objawach: po zmianie dostawcy internetowego z
neostrady na łącze radiowe przestało mi się otwierać okienko logowania w
mbanku. Dokładnie tak jak piszę: ekran przeglądarki (Firefox i IE) jest
białe, a na dolnym pasku pojawia się komunikat "Połączony z
www.mbank.com.pl"). Taki sam efekt mam w przypadku kilku innych stron, np.
www.orange.pl. I to właściowie koniec objawów. Internet zdaje się poza tymi
wyjątkami chodzić bez zarzutu. Nie wiem, co jest przyczyną. Może ktoś miał
identyczny problem.
Wygląda, że muszę więcej dowiedzieć się o MTU i sterownikach pppoe.

Lech