Re: Nietypowy(?) problem ze sterownikiem ppoe dla Windows 2000

Autor: Bilbo <bilbek_at_WYTNIJTOpoczta.onet.pl>
Data: Sat 26 Jul 2008 - 11:54:22 MET DST

Michal Kawecki wrote:

> http://support.microsoft.com/kb/283165/pl
> http://www.zdalna-pomoc.neostrada.pl/mtu.html

Pierwsza ze stron nie chce mi się otwierać (jest ich więcej, nie tylko ta w
mbanku, ale też orange i teraz ta...).
Włączyłem program TCP Optimizer, ale otrzymuję notorycznie komunikaty
"Request Timed Out". Wydaje mi się to bez sensu, bo przecież łączę się z
siecią i ze stronami. Czy przyczyną może być używanie firewalla?

> A z jakiego sterownika teraz korzystasz? Pewnie z RASPPPoE. Nie
> miałem z nim żadnych problemów pod W2k.

Plik sterownika: rmsppoe.sys Wersja 0.98.0720.0

No nic, pomęczę jeszcze dostawcę internetu. On powinien to rozwiązać. Ale
jeśli przyjdzie Ci do głowy jakieś rozwiązanie, napisz.

Lech