Re: Nietypowy(?) problem ze sterownikiem ppoe dla Windows 2000

Autor: Bilbo <bilbek_at_WYTNIJTOpoczta.onet.pl>
Data: Fri 25 Jul 2008 - 12:07:22 MET DST

Marek Kutyla wrote:
> Tego oto dnia 2008-07-24 18:48, Niejaki/a Michal Kawecki bedac w
> stanie euforii nagryzmolil/a co nastepuje:

> Bo to wszystko przez cyklistow ;-)

> Zrobilbym troche inaczej, skoro nie wiadomo tak naprawde czego
> oczekiwac po tej radiowce, pozyczylbym gdzies router w ktorym mozna
> zmieniac wartosc MTU i nalepiej jeszcze MSS i poeksperymentowal.

Ale to dotyczy - przynajmniej w tej chwili - tylko jednej witryny i jednego
okienka logowania tam. Bardzo ważnej co prawda.
Nie mam zbyt wielu możliwości pożyczania i eksperymentowania... Mieszkam w
malutkiej miejscowości i nie mam bezpośrednich kontaktów z ludźmi, którzy
mają sprzęt i doświadczenie. Myślałem, że ktoś miał podobną "przygodę" i zna
rozwiązanie.

Lech

--
Łomazy w Europie