Uwalony Instalator Windows... jak go reanimować?

Autor: Green <zdrw.cotrzebausun_at_usunsecochcesz.gazeta.pl>
Data: Thu 24 Jul 2008 - 23:44:02 MET DST

Od dośc dawna miałem z instalowaniem niektórych programów problem
na moim XP Pro, legalnym normalnie .Z aktualnymi poprawkami.

Np. nie mogłem/nie mogę nadal zainstalować prawidłowo programu modemowego
do łączności bezprzewodowej Globe Trotter Mobility.

Teraz mam problem z instalacją MapSource programu, jak i POI Loader'a
Instal;acja się blokuje na pierwszych ikonach, potem komuniukuje
że ;
- zainstalowała się prawidłwoo, ale niczego nie ma zaistalowanego
albo:
- instalacja sie zawiesza, przychodzi komunikat o niesprawnym Instalatorze.
Raz zauważyłem chyba jak mignał mi jakiś komunikat o problemie z
Microsoft Visual C++

Mam następujące w związku z tym pytanie"
JAK/CZYM zdiagnozowa tego Instalatora?
Jak/CZYM go naprawić (jesli diagnoza niemożliwa)?

inne pomysły?

--
Wdzieczny za skuteczne rady Zbig.Drwięga
 gg1100100111000000111010