xp na ssd

Autor: tg <a_at_b.cpl>
Data: Thu 24 Jul 2008 - 22:05:02 MET DST

jako ze ocz wypuszcza serie bardzo tanich ale dosyc
szybkich dyskow ssd (32gb za 450pln, dostep 3ms,
odczyt zapis 120/80 MB/s)

to pomyslalem ze sobie taki wrzuce i zobacze jak to chodzi
dotrze do mnie za tydzien, a ze wymiana hdd zbiega sie z
wymiana plyty glownej to bedzie reinstalka...

jako ze ow ssd ma 2 lata gwarancji to bac sie nie boje
bo ktos to w koncu policzyl, a za dwa lata te dyski beda
jeszcze tansze, trwalsze, szybsze i pojemniejsze,
ale myslalem o ogolnym 'optymalizowniu':

wrzuceniu swapa na zwykly hdd (przy 2gb ramu i swapie 200mb
wszystko mi dziala ladnie jak narazie)

przeniesienia katalogu temp na kilkusetmegowy ramdisk
(ktos poleci jakis konkretny ktory sie raz konfiguruje,
zeby nie trzeba bylo juz nic grzebac po zainstalowaniu?)

wylaczeniu cache przegladarek

to jak narazie wszystko co przyszlo mi do glowy, jakies
inne sugestie?