Spolszczenie Vista Home Basic

Autor: Iluminat <iluminat_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Thu 24 Jul 2008 - 21:14:30 MET DST

Witam,
kupiłem w Stanach komputer z oryginalną Vista Home Basic. Problem w tym, że
to komputer dla starszej osoby a wersja jest po angielsku. Da się to jakoś
spolszczyć? Komputera jeszcze nie odpalałem, więc nie wiem co mnie
przywita. :)

Szukałem w sieci i wyszło na to, że są tylko paczki językowe do Ultimate -
ale to nie załatwia sprawy w przypadku Basic.
Czy można zainstalować polską wersję Basica?

--
Pozdrawiam,
Iluminat