Re: obraz systemu

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Thu 24 Jul 2008 - 13:58:16 MET DST

Kamikazee in news:g69nn7$s33$1@inews.gazeta.pl
> http://kamikaze.mp.waw.pl/bezpieczenstwo/kopia-dysku/

1.
powedrowalem z Twojej www na
http://www.seagate.com/www/pl-pl/support/downloads/discwizard/discwizard-eula
bo raczej przywiazany jestem do seagate i widze, ze PL wersja ma ze 100
mega - ja mam wersje ANG discwizard2003_en.exe z 2003 roku i wazy niecale
11 mb.
Dziwne. Az tak okrojona...

2.
Mam partycje (bootujaca,z w2k) xGB na dysku yGB.
I mam nowy dysk y'GB [wiekszy]
Czy moge discwizard-em przeniesc partycje xGB na dysk y'GB, ale tak, by po
przeniesieniu ta partycja miala nadal xGB i nadal byla boot ?
Jak wlasciwie do tego zabrac sie? - najpierw trzeba chyba sformatowac dysk
y'GB... Ale tak po prostu? Po calosci? Bez podzialu na partycje? No bo jesli
dzielic, to jak - wlasnie ta xGB ma byc jedna z partycji na y'GB.
Jak to wykonac?