Nietypowy(?) problem ze sterownikiem ppoe dla Windows 2000

Autor: Bilbo <bilbek_at_WYTNIJTOpoczta.onet.pl>
Data: Thu 24 Jul 2008 - 11:22:42 MET DST

Od wczoraj mam internet radiowy i wśród wielu zalet jedna wada: nie otwiera
mi się okienko logowania na stronie mBanku. Używam Windows 2000 i podobno to
jest przyczyną, bo on nie ma jeszcze dopracowanego protokołu pppoe. Czy
można coś na to poradzić? Dostawca proponuje reinstalację i przejście na XP,
ale ja nie chcę. Zresztą nie mam XP. Poradźcie.
Lech