Re: [W2k3] Jak skonfigurowac DNS na zapasowym DC?

Autor: vV. <pjanista_at_op.pl>
Data: Thu 24 Jul 2008 - 09:10:44 MET DST

> Dodaj DNS, skonfiguruj replikacje via AD i juz.

Kajetan niezawodny. Jak zwykle... :)
Dziękuję serdecznie.
Powiedz mi jeszcze tylko, czy tego DNSa stawiać
niezależnie, czy zdać się na dcpromo? Pytam, bo wiem, że żeby
przyłączyć serwer do istniejącej domeny, trzeba mieć poprawnie
skonfigurowany serwer DNS, żeby ową domenę widzieć.
Rozumiem, że w TCP/IP ten serwer jako DNS ma wskazywać na siebie,
tak jak ten "pierwszy" serwer?

Dziękuję, pozdrawiam...
vVojtek.
www.frozentime.prv.pl