Re: instalowanie xp przez usb na laptopie

Autor: BearBag <cactusek_at_gmail.com>
Data: Mon 21 Jul 2008 - 21:39:03 MET DST

> Pewnie chodzi o plik himem.sys. Do pary z tymi wpisami w config.sys
> trzeba go także wgrać na tego pena. Wiesz, generalnie wygląda na to, że
> tylko masz nieprawidłowo przygotowane środowisko DOS.

dogrywam kolejne pliki i ciagle albo sa w zlej wersji albo nie
rozpoznaje polecenia. Zdaje sobie sprawe ze to srodowisko dosa nie
jest kompletne. Mozna gdzies znaleźć gotowca do takiej sytuacji jaka
jest mi potrzebna ? Myslalem ze wystarczy przygotowanie takiego
bootowalnego pena jak w pierwszym moim linku ale widac nie
wystarczy :/ Probuje nawet zalozyc nowe partcyje fdiskiem na dysku w
laptopie (moze byly jakies pokopane) ale chociaz partycje fat32 daje
sie normalnie zalozyc to po resecie nie da sie jej sformatowac bo
wywala komunikat o nierozpoznanym dysku czy cos w tym guscie.