Re: Użycie procesora 100% - kupić lepszy?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon 21 Jul 2008 - 19:52:27 MET DST

Dnia Mon, 21 Jul 2008 19:27:18 +0200, danielewicz napisał(a):

> mam problem z bardzo wolno pracującym plikiem Corel`owskim. Mój sprzęt to
> Athlon 2500+ barton, 512 MB RAM, Windows XP. Każdy krok w tyt programie
> zajmuje długo czasu. Podejrzałem w Menadżerze zadań. Użycie procesora 100 %
> ... CPU dla CorelDRW.exe 99%. Czy pomoże zakup mocniejszego procesora? jaki
> polecacie ew. ?

Zapewne nie skończyłoby się na procesorze, trzeba by także wymienić
płytę główną, pamięci na DDR2... wyjdzie sporo. Z drugiej strony,
pamięci DDR pod tego Athlona kosztują tak duże pieniądze, że może się
taka totalna wymiana zacząć opłacać. Jednak jeśli nie chcesz wymieniać
całości, to na początek dołóż tej maszynie tak z 1 GB RAM i wtedy
testuj.

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/