instalowanie xp przez usb na laptopie

Autor: BearBag <cactusek_at_gmail.com>
Data: Mon 21 Jul 2008 - 19:26:59 MET DST

mam laptopa bez cd i dvd wiec probuje na nim postawic system przez
pendrive'a. Stworzylem sobie juz bootowalnego pena zgodnie z tym
opisem http://forum.purepc.pl/temat/Dyski-twarde-cdromy-dvd-pendrive-i-inne-pamieci-masowe/55/Boot-Z-Pendrive/254005/.
Po restarcie startuje mi DOS i odpalam instalke przez polecenie" winnt
I wywala mi komunikat "Setup did not detect SmartDrive...." itd
Jak dam instaluj mimo to system zamarza na wiele minut.... doczytalem
w googlach ze to normlane po tym komunikacie i instalacja moze sie
wznowic dopiero po kilku godzinach...
Mozecie mi powiedziec czemu wywala ten komunikat i jak to obejsc ?
Czemu instalor po prostu nie wykrywa twardziela i instalka nie pyta
sie o partycje gdzie ma sie system instalowac ?