Re: Zaszyfrowalem dysk systemowy Trucryptem - moje wrazenia

Autor: Paweł Goleń <p_golen_at_ks.onet.pl>
Data: Sun 20 Jul 2008 - 21:31:24 MET DST

Michal Kawecki wrote:

> Ale jeśli ta osoba już nie jest zalogowana, to żaden zły kod nie
> rozszyfruje jej plików przed skopiowaniem. A w przypadku TC - tak.

Jedynie w przypadku szyfrowania partycji systemowej. Jeśli mowa o
kontenerach TrueCrypt, to mogą być one akurat nie zamontowane, nawet
jeśli zalogowana jest osoba, która z nich korzysta. W przypadku EFS
takiej możliwości nie ma. Jest zalogowana osoba, która posiada stosowny
certyfikat EFS (wraz z kluczem prywatnym) - pliki są dostępne.

--
Paweł Goleń
mailto:p_golen@ks.onet.pl