Re: Jak zabezpieczyc dyski USB

Autor: Jacek Kalinski <jacek_kal_at_go2._NOSPAMPLEASE_.pl>
Data: Sun 20 Jul 2008 - 14:48:16 MET DST

W artykule <g5v7ev$6vg$1@node1.news.atman.pl> jasio napisał(a):

> Mam pamiec przenosna na USB.
> Jesli ja zgubie to trace wszystkie dane - do tego ktos inny moze je
> odczytac.
> Jak zabezpieczyc CALY dysk USB w taki sposob, zeby w dowolnym komputerze
> z Windowsem nie byl do odczytania bez podania hasla ani instalowania
> dodatkowego softwareu?

Kingstony mają możliwość utworzenia szyfrowanej strefy. Aby się do niej
dostać, musisz podać hasło. Programik do obsługi tej strefy znajduje się
na pendrive. Więc może rozważ zakup właśnie takiego pena?

PS: o ile w pojęciu "cały" pendrive możesz odjąć 2MB na aplikację,
to kwalifikuje się doskonale do tej roli.

Jacek