Re: Zaszyfrowalem dysk systemowy Trucryptem - moje wrazenia

Autor: Paweł Goleń <p_golen_at_ks.onet.pl>
Data: Thu 17 Jul 2008 - 22:53:21 MET DST

http://tcgina.t35.com/

> Przecież wiesz, w jakim celu powstał BitLocker.
> I proszę nie strasz mnie, jaki ten EFS jest skomplikowany w użyciu...

Jak przyjdzie Ci w przypadku incydentu tłumaczyć prezesowi (ale takiej
dużej korporacji, a nie dwuosobowej popierdółki) co mogło być
niezaszyfrowane, mimo wykorzystania EFS i stosowania best practices (w
konfiguracji), to zobaczysz, że dla przeciętnego użytkownika jednak jest
za trudny.

--
Paweł Goleń
mailto:p_golen@ks.onet.pl