Re: Zaszyfrowalem dysk systemowy Trucryptem - moje wrazenia

Autor: Piotr Smerda <piotrs00_at_go2hell.pl>
Data: Thu 17 Jul 2008 - 19:22:57 MET DST

On Thu, 17 Jul 2008 09:37:07 +0200, Radosław Sokół wrote:

> A co złego jest w systemowym EFS, swoją drogą?

Może to, że kontener TC można montować nie tylko na maszynie na której jest
przechowywany?
Może to, że łatiwej zgrać kontener na DVD/CD/USB/HDD niż bawić się w
kopiowanie pierdyliona plików i zabawy z certyfikatami?
Może dlatego, że EFS nie daje możliwości tworzenia hidden volumes?
Może dlatego, że dostęp do kontenerów TC po sieci jest tak samo prosty jak
do innych plików, a do EFS już tak łatwo nie będzie?
Może dlatego, że TC dla paranoików oferuje 3krotne szyfrowanie (np
AES/Blowfish/Serpent) czego EFS nie potrafi?

--
Pozdrawiam
Piotrek