Re: Powiększanie partycji w W2k3

Autor: MichaelData <guzik_at_pentelka.ru>
Data: Thu 17 Jul 2008 - 10:44:45 MET DST

"Michal Kawecki" nawydziwiał(a) w wiadomości ID
> BootIt http://www.terabyteunlimited.com
> DFSee http://www.dfsee.com

Dzięki Michale. Programy znałem ale jakoś mało "klikalne" były. Użyłem DFSee i
poszło. Serwer nie posiada żadnych dodatkowych napędów (wymontowane)i dlatego
szukałem czegoś co zdalnie/lokalnie da się odpalić. No cóż, "serwerowcy" zawsze
mają przegwizdane z powodów aplikacji, które śmiało można użyć na stacjach
roboczych ale jak wyczują "serwer" to nie nada :/ i skąpo jest z darmowymi,
łatwymi, miłymi programami.

Pozdrawiam

--
Michael________