Re: Rolka pod Windows NT4

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Wed 16 Jul 2008 - 00:22:09 MET DST

news:p5xdxc8ykgbg.dlg@kwinto.prv...

> Odpal cokolwiek, choćby uniwersalny programik Logitecha albo starszą
> wersję Intellimouse Microsoftu.

E... nic nie trzeba... jednym wpisem w Rejestrze załatwia sie temat...

"Winny" jest servicepack, bodajże od trzeciego wzwyż. Koryguje się to
nadzwyczaj prosto:
Nie pamiętam dokładnie klucza, ale trzeba odnaleźć wartość
EnableWheelDetect (jakoś tak). Oryginalnie jej parametr jest równy 1.
Trzeba zmienić na 2, restart - voila, rolka działa.
Nie zdarzyło mi się, aby jakakolwiek mysz z rolką nie uległa temu
parametrowi... nawet taka zapięta na USB :)) śmigała mi pod NT4 ślicznie
:) PS-owa i RS-owa także działały pięknie (o ile się kulka nie zasyfiła)
:)

--
D4