Re: Wallpaper przy ograniczonych prawach

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Tue 15 Jul 2008 - 15:53:49 MET DST

In news:g5hfl3$jus$1@inews.gazeta.pl,
*Użytkownik* <aveva@WYTNIJ.gazeta.pl> typed:

> Dokładnie tak jest.

No to opal rega infa i skasuj wpis blokujący (Ty zmień na 0):
HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\
Policies\ActiveDesktop
"NoAddingComponents"=dword:00000001 - zablokuje możliwość dodania komponentu
komunikatem: "Operacja została anulowana ze względu..."
"NoChangingWallPaper"=dword:00000001- wyłączy w menu opcję "Ustaw jako
tapetę"

lub
Zasady grup
Local Security Policy/User Configuration/Administrative
templates/desktop/active desktop/Active desktop wallpaper
lub
Zasady grup gpedit.msc
Zasady komputer lokalny/Konfiguracja uzytkownika/Pulpit/Tapeta ...