[MCE] Enkoder MPEG2 i karta TV

Autor: Sebcio <sebcio_at_nowhere.com>
Data: Tue 15 Jul 2008 - 12:26:35 MET DST

Witam !

        Wszem i wobec wiadomo, by w Windows Media Center można było oglądać
telewizję z tunera analogowego, ten musi dostarczać sygnał skompresowany
MPEG2. Jeśli tuner nie posiada sprzętowego kodowania MPEG2, należy
zainstalować programowy enkoder MPEG2.

        Ja właśnie szukam takiego enkodera programowego, który możliwie
najmniej obciąża system. Zainstalowałem MainConcept MCE Encoder i
wszystko działa pięknie, ale obraz nie jest płynny; zauważalne jest
"zacinanie się".

--
Pozdrawiam,
Sebcio