Re: Powracający monit aktywacji systemu

Autor: OMSON <omson_at_o-dwa.pl>
Data: Tue 15 Jul 2008 - 09:31:03 MET DST

Radosław Sokół pisze:

> Od jak dawna?
Zauważyłem wczoraj bodajże przed końcem pracy komputera.

> I cały czas są te trzy dni, czy dopiero dzisiaj się to poja-
> wiło?
No właśnie tez o tym pomyślałem ale dopiero dzisiaj. Wczoraj nie
zwróciłem uwagi ile dni pozostało - myślałem, że może coś sie Windzie
popierteges i samo zniknie.

> I co rozumiesz przez "monit znika"? Dymek może znikać, ale
> na pasku powinna zostać ikona aktywacji (kluczyki).

No właśnie mówię o ikonce - klikam, żeby aktywować (żaden problem,
przecież jest legalny OS i klucz na naklejce na budzie) ale ten
skurczybyk po prostu znika i tyle z aktywacji wynika :)

Pzdr, OMSON