Powracający monit aktywacji systemu

Autor: OMSON <omson_at_o-dwa.pl>
Data: Tue 15 Jul 2008 - 08:37:39 MET DST

Mam w pracy Windows XP Professional 32-bit zakupiony razem z komputerem.
Aktywowałem go parę miesięcy temu ale ostatnio (nie wiem czy to jest
przyczyną ale zaczęło się po instalacji DaemonTools'a)upierdliwie domaga
sie aktywacji. Potem monit znika, kiedy klikam, żeby aktywować ale jak
można to wyłączyć?

Pzdr, OMSON

P.S. Nie wiem czy to prawdziwa informacja ale program aktywacyjny
podaje, że zostało jeszcze 3 dni do końca (i nie chciałbym później robić
z tym czegoś na zablokowanej stacji).