Re: Dell Inspiron 1520 - instalacja winXP

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Tue 15 Jul 2008 - 00:41:44 MET DST

Użytkownik "colnet" <universis@wp.pl> napisał w wiadomości
news:487BBF78.6FB9BEB3@wp.pl...
> h5k napisał(a):
>
> znalazłeś odpowiednie sterwniki do HDD możesz zrobic własną
>

> Dziękuję wszystkim odpowiadającym. Super jest ten nLite i chyba dzięki
> niemu to powinno mi sie udać. Teraz w zasadzie to mam tylko dodatkowe
> zapytanie:
>
> Czy aby wersję XP Z SP1 upgradować do SP3 to "po drodze" trzeba
> upradować go o SP2 czy można to "przeskoczyć" i zrobić od razu SP3 ?

ZTCW, to wyjątkowo, najpierw SP2.
Wyjątek dlatego, że OIDP, SP2 można nałożyć od razu, nawet na gołego XP,
a SP3 tylko, gdy już jest nałożony SP2. Według tego, co śledziłem na
grupie i z wiadomości na forach, stronach technicznych, instalacja SP3,
bez obecnego SP2, nie powiedzie się.
Oczywiście, możesz od razu zintegrować stery od grafiki i audio, oraz
sieci, jak ja to zrobiłem - dzieki temu nie pieprzę się z osobnym ich
instalowaniem, tylko od razu po instalacji komputer mi "gro i bucy" :)
Taxamo net - w zasadzie tak przygotowałem płytę, że nie licząc
zaptaszania języków, w trakcie instalacji nie robię kompletnie nic.
Nawet od razu usługi mam powyłączane niepotrzebne.

Powodzenia. Pisz w razie czego, pomożemy.

--
D4