Uruchamianie - useinit.exe - problem

Autor: <chudybo_at_gmail.com>
Data: Sun 13 Jul 2008 - 11:12:26 MET DST

Witam

No i narobiłem bałaganu - za pomocą programu startup manager wywaliłem
pozycję USERINIT.EXE co było błędem...
Powoduje to to, że nie można się zalogować do win xp (a konkretniej od
razu po zalogowaniu zostaje user wylogowany - każdy bez wyjątku, admin
też).

Udało mi się stworzyć plik reg z odpowiednim wpisem (który, mam
nadzieję rozwiąże problem ), ale nie wiem jak dodać ten wpis do
rejestru - nie mam dostępu do explorer/cmd macierzystego systemu - tj
nie mogę ich odpalić :/

Czy ktoś może mnie oświecić jak dodać plik reg `zdalnie`. Mam dostęp
do dysku (za pomocą bartPE tj `liveCD winXp`). Czy można dodać jakiś
wpis do jakiegoś pliku - nie wiem, może bat - który dodać mi ten wpis
do rejestru. Wiem, że mogę to zrobić za pomogą REG ADD wartość, tylko
że nie wiem gdzie to dodać.

Chyba że jest prostszy sposób.

PS. Jeśli piszę na nie odpowiednią grupę to proszę o info, która
byłaby właściwsza.

Pozdrawiam, Krzysiek