Powiększanie partycji w W2k3

Autor: MichaelData <guzik_at_pentelka.ru>
Data: Sat 12 Jul 2008 - 23:05:42 MET DST

Witam. Szukam "klikalnego" działającego/darmowego programu do powiększania
partycji w W2k3. To co udało mi się poszukać to wersje demo które mają
zablokowaną tą funkcję. Program nie może być uruchamiany z płyty czy dyskietki
lub innego nośnika niż dysk z zainstalowanym W2k3 plus jeden, max 2 restarty.
Sytuacja jest jednorazowa i potrzeba powiększyć partycję systemową o parę GB bo
się service pack nie mieści podczas instalacji :)... 4 lata temu wydawało się że
dla samego systemu wystarczy 4GB miejsca a tu taki "zonk". Wszystko co możliwe
już usunąłem i system zajmuje 3GB a dodatkowe programy zainstalowane muszą
pozostać (niewiele tego jakieś 0,5GB). Owszem, mogę ściągnąć osobno servicepack
i usunąć dotychczasowe "downloadingi" ale w przyszłości nie chcę mieć problemów
z miejscem. Dysk fizycznie ma 16GB(SCSI) więc jest z czego "ugryźć" ale nie mogę
usunąć partycji rozszerzonej, jedynie ją pomniejszyć i poszerzyć partycję
podstawową. Dzięki za rzeczowe odpowiedzi.

--
Michael________