Re: vista w środku a w2k3 na usb

Autor: news.aster.pl <remekATasterDOTpl>
Data: Sat 12 Jul 2008 - 00:09:46 MET DST

> No to masz spory problem, bo ten błąd jest wyjątkowo trudny w usuwaniu.
> Co nie znaczy bynajmniej, że nie da się tego zrobić. Na początek
> przeczytaj ten artykuł:
>
> Po przeniesieniu dysku systemowego Windows XP do innego komputera
> pojawia się błąd Stop 0x0000007B
> http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl;314082

Qrde, nie chce mi się wierzyć, mam wrażenie, że klucz może być w tej linijce
boot.ini:

multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS=komentarz + opcje

...i w tych cyferkach, tylko nic z niej nie kumam. Zrobiłem nawet kilka
kombinacji, ale żadna nie działa. Nie wiem, jak numerowane są w Windowsach
dyski na usb. Na dodatek sytuacja jest taka, że wewnątrz jest dysk twardy -
niestartowy, a start jest z usb i jego bootmanagera. Czy ten dysk wewnętrzny
ma szansę być widziany w w2k3, chciałbym, ale to sprawa drugorzędna. Jak go
wyjmę, to w2k3 też się nie podnosi.

--
Pzdr, eRKa
_________